Logo Jelle F. Post
vormgeving, art-direction van identiteit/huisstijl van het Jonge Harten Theaterfestival

Jonge Harten Theaterfestival 2007-2015

Opdrachtgever: Jonge Harten Theaterfestival
Omschrijving: vormgeving, illustraties en art-direction van identiteit/huisstijl van het Jonge Harten Theaterfestival
Specifiek: affiches in diverse formaten en series, flyers, programmaboekjes, gadgets, (responsive) website, apps, kranten, bierviltjes, t-shirts
Jaar: 2007-2015

Jonge Harten is een negendaags theaterfestival dat plaatsvindt in zo’n beetje alle theaters in Groningen

Jonge Harten Theaterfestival 2007-2015

Affiche, 2015

Affiche, 2014

Affiche, 2013

Affiche, 2012

Serie van kaarten ter promotie van het festival, 2010

Gezeefdrukte katoenen tas, 2015

Programmaboekjes 2013-2015

Kaartspel, 2015

Programmaboekje 2014

Band speelt op het podium in het Jonge Harten café, 2015

T-shirt ontwerp, 2015

Inrichting Jonge Harten (Pop-Up) café in de Gym aan de Oosterstraat in Groningen, 2014

T-shirt ontwerp, 2015

Publiek in het Grand Theatre, 2013

Affiche, 2011

Affiche, 2010

Serie van affiches, in totaal 4 stuks, 2010

Serie van affiches uit 2008, die genomineerd waren voor de Theater Affiche Prijs van het TIN (Theater Instituut Nederland)

Affiche serie, 2007

«